2008年8月26日 星期二

農夫 - 舉高只手 舊愛新歡全記錄

很多歌手都出了不少精選輯,常常三四張專輯就來一個精選。當年阿牛更加夸張,出了一張專輯過后就緊接著一張新歌加精選。所以我向來對精選輯沒什么好感。

但最近農夫的這張新歌加精選卻是例外。4首新歌真的是新歌,14首精選真的是精選。

4首新歌之中,我比較喜歡“舉高只手”、“粒粒皆辛苦”,“明天無咁早”。歌詞抵死,而且言之有物(rap的詞,應該也可以叫歌詞吧)。尤其是“粒粒皆辛苦”的看透與感慨:

十九转眼变咗廿九,发线开始向后、准备三十出头
浮浮沉沉九年嚟冇份工做得长久
寻寻觅觅九年嘅女朋友终于分手
好多新朋友、喺街头重遇旧朋友、唔知点样问候~
收到新朋友嘅喜讯,转个头,收到旧朋友嘅死讯
人生无常从来唔系几信
一啖一啖酒灌落心头,听朝又八点九
一步一步走嘅一个一个年头、为咗走去尽头
《粒粒皆辛苦》

精選之中,最喜歡“愛似林一峰”。歌詞直接得讓人發笑而無言:

爱 爱有人话真爱系无价
爱 爱我话真爱无得讲价
...
女人最忌无品 男人最忌无银
所以几百张心意卡比唔上白金既附属卡
林子祥无呃你 系你自己呃自己
咸鱼白菜也好好味
户口得几旧水
仲想养埋佢个女
Oh 叫佢食阳光空气
...
你咪叫我爱你看你有冇诚意
你若然爱我咪叫我与你逼巴士
《愛似林一峰》
其他歌曲中也有不少叫人噴飯的段落:

坚持 坚持 几多钱一茶匙
《456Wing》

最唔抵饮完酒晚起唔到身返唔到工
诈病请病假 又要付出代价
好彩呀边个有医生纸明码实价 仲要做紧特价
请够四日都唔怕
《日出而作》

你有冇听到
读万卷书不如行万里路
行晒铜锣湾啲店铺
难怪每一科都肥佬
《學海無涯》

几多爱情顾问 都系明知故问
《愛似陳冠希》
除了麥兜系列的電影,我認為你還可以聽這張新歌加精選來進修一下你個廣東話。

沒有留言:

張貼留言